• شرکت املاک گیلانا
  • شرکت املاک گیلانا

ویلا کوهپایه ای لنگرود

عنوان : ویلا کوهپایه ای لنگرود

نوع ملک : خانه ویلایی

نوع معامله : فروش

مدارک : سند مالکیت

آدرس : گیلان - آستانه اشرفیه - مرکز شهر - آدرس شمال ایران استان گیلان شهر لنگرود

تعداد اتاق خواب : 1

زیر بنای ساختمان : 65 متر مربع

کل متراژ زمین : 555 متر مربع

قیمت کل : ۷ تومان

توضیحات : ویلا کوهپایه ای لنگرود: بهشت گمشده در دامنه البرز

با نگاهی به دامنه های سرسبز و مرتفع البرز، لنگرود با تمام زیبایی هایش، خودنمایی می کند. شهری که در دل طبیعت شمال، میزبان جنگل های سرسبز، چایزارهای دلربا و رودخانه های پرخروش است. در این میان، ویلاهای کوهپایه ای لنگرود، به عنوان نگین های درخشان این منطقه، تجربه ای فراموش نشدنی از طبیعت بکر و آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورند.

چرا ویلا کوهپایه ای لنگرود؟

ویلاهای کوهپایه ای لنگرود، به واسطه موقعیت استثنایی خود، چشم انداز بی نظیری از طبیعت بکر را به شما هدیه می دهند. با قدم زدن در بالکن ویلا، نوازش نسیم خنک و تماشای کوه های سر به فلک کشیده، اتصال عمیقی با طبیعت برقرار خواهید کرد. صدای پرندگان، چشمه های زلال و بوی خاک تازه، اتفاقی بی نظیر از آرامش و طراوت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مزایای ویلاهای کوهپایه ای لنگرود:

طبیعت بکر و دست نخورده: لنگرود با داشتن جنگل های انبوه، چشمه های خروشان و رودخانه های پر آب، زیبایی منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد. ویلاهای کوهپایه ای در فضایی آرام و دور از هیاهو قرار دارند و تجربه ای فراموش نشدنی از زندگی در طبیعت را به شما هدیه می کنند.
هوای پاک و مطبوع: هوای کوهستانی لنگرود به شدت پاک و مطبوع است و تنفس در آن سلامتی شما را تأمین می کند. با استنشاق هوای آلوده در شهرها خداحافظی کنید و لحظات فراموش نشدنی را در طبیعت بکر لنگرود سپری کنید.
محیط امن و آرام: ویلاهای کوهپایه ای در فضایی امن و آرام قرار دارند و به دور از هرگونه هیاهو و آلودگی صوتی، احساس آرامش و امنیت را به شما هدیه می دهند.
دسترسی به تفریحات متنوع: در لنگرود تفریحات متنوعی در انتظار شما است. از پیاده روی در جنگل و صعود به قله کوه تا قایق رانی در دریاچه و غواصی در دریای خزر، هیجان و سرگرمی را به شما هدیه می دهند.
توجه! توجه! این ویلا باغ با دو سند تک برگ مجزا و چسبیده به هم و یکجا به قیمت حدودا 7 میلیاد تومان به فروش می رسد. که به راحتی می توانید ویلای دیگری در آن بسازید و صاحب 2 خانه مجزا شوید. تخفیف پای معامله و یا معاوضه در لنگرود, لاهیجان, کومله مقدور می باشد.

تلفن : 09903165302

همراه : 09903165302

املاک مشابه

ویلا کوهپایه ای لنگرود

گیلان - آستانه اشرفیه - مرکز شهر

فروش -خانه ویلایی

قیمت اجاره ویلا در لب دریا

گیلان - کیاشهر - لب دریا

رهن و اجاره -خانه ویلایی

ویلای رویایی شما در شمال

گیلان - کیاشهر - لله وچه سر

فروش -خانه ویلایی

قیمت ویلا شمال کیاشهر

گیلان - کیاشهر - مرکز شهر

فروش -خانه ویلایی

قیمت ویلا کنار دریا

گیلان - کیاشهر - لب دریا

فروش -خانه ویلایی

ویلا شمال کیاشهر

گیلان - کیاشهر - مرکز شهر

فروش -خانه ویلایی